მიღება-ჩაბარების წესები

მიწოდების, ანგარიშსწორებისა და მიღება-ჩაბარების წესები

1. ზოგადი დებულებები 1.1. წინამდებარე წესები განსაზღვრავს შპს „უნივერსალ იმპორტსი“-ს (შემდგომში - „კომპანია“) ონლაინ მაღაზიაში Shopway.ge შეძენილი პროდუქციის მიწოდების, ანგარიშსწორებისა და მიღება-ჩაბარების პირობებს. 1.2. ვებგვერდზე შეკვეთის განთავსება ნიშნავს, რომ მომხმარებელი გაეცნო და ეთანხმება წინამდებარე პირობებს.

2. მიწოდების პირობები და ტარიფები 2.1. კომპანია უზრუნველყოფს პროდუქციის მიწოდებას საქართველოს მასშტაბით. 2.2. მიწოდების ღირებულება განისაზღვრება შეკვეთის ჯამური ღირებულების მიხედვით:

  • 100 ლარამდე ღირებულების შეკვეთის შემთხვევაში:

    • თბილისი: 5 ლარი;

    • რეგიონები: 9 ლარი.

  • 100 ლარს ზემოთ ღირებულების შეკვეთის შემთხვევაში:

    • მიწოდება არის უფასო (გარდა 3.3 პუნქტით გათვალისწინებული შემთხვევისა).

3. ანგარიშსწორების წესები 3.1. ანგარიშსწორება ხორციელდება ეროვნულ ვალუტაში (ლარი). 3.2. სტანდარტულ შემთხვევაში მოქმედებს ადგილზე გადახდის (Cash on Delivery) სისტემა - მომხმარებელი თანხას იხდის ნივთის ჩაბარებისას კურიერთან (ნაღდი ანგარიშსწორებით ან ტერმინალით, საკურიერო კომპანიის პირობების შესაბამისად). 3.3. 200 ლარზე მეტი ღირებულების შეკვეთები:

  • თუ შეკვეთის ჯამური ღირებულება აღემატება 200 ლარს, მომხმარებელი ვალდებულია წინასწარ, საბანკო გადმორიცხვით დაფაროს ღირებულების 10% (ათი პროცენტი) კომპანიის საბანკო ანგარიშზე.

  • დარჩენილი თანხის გადახდა ხდება ნივთის ჩაბარებისას.

  • შეკვეთა დამუშავდება და გამოიგზავნება მხოლოდ ავანსის (10%) ასახვის შემდეგ.

4. ნივთის მიღება-ჩაბარება და მხარეთა პასუხისმგებლობა 4.1. ნივთის მომხმარებლისთვის გადაცემა დასტურდება მიღება-ჩაბარების აქტზე (ან საკურიერო კომპანიის ელექტრონულ მოწყობილობაზე/ზედნადებზე) ხელმოწერით. 4.2. ვალდებულება მიწოდების საფასურის ანაზღაურებაზე:

  • იმ შემთხვევაში, თუ კურიერი მიიტანს ნივთს მითითებულ მისამართზე და მომხმარებელი უარს განაცხადებს ნივთის ჩაბარებაზე (გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ნივთს აქვს ქარხნული წუნი ან დაზიანებულია ტრანსპორტირებისას), მომხმარებელი ვალდებულია აანაზღაუროს საკურიერო მომსახურების საფასური.

  • ეს პუნქტი ვრცელდება უფასო მიწოდების აქციაზეც. უფასო მიწოდება გულისხმობს კომპანიის კეთილ ნებას ნივთის შესყიდვის შემთხვევაში. ნივთის უმიზეზოდ არჩაბარებისას, მომსახურება ითვლება გაწეულად და ექვემდებარება ანაზღაურებას სტანდარტული ტარიფებით (თბილისი - 5 ლარი, რეგიონი - 9 ლარი).

  • წინასწარ გადახდილი 10%-იანი ავანსის არსებობის შემთხვევაში (200+ ლარიანი შეკვეთები), არჩაბარებისას საკურიერო მომსახურების თანხა იქვითება აღნიშნული ავანსიდან.

5. გარანტია და ნივთის დაბრუნების პოლიტიკა (14 დღიანი წესი) 5.1. „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის თანახმად, მომხმარებელს უფლება აქვს, ყოველგვარი საფუძვლის მითითების გარეშე თქვას უარი დისტანციურ ხელშეკრულებაზე და დააბრუნოს ნივთი მისი ჩაბარებიდან 14 კალენდარული დღის განმავლობაში. 5.2. დაბრუნების პირობები:

  • ნივთი უნდა იყოს უნაკლო მდგომარეობაში, შენარჩუნებული უნდა ჰქონდეს პირვანდელი სასაქონლო იერსახე, სამომხმარებლო თვისებები, პლომბები (ასეთის არსებობისას) და ქარხნული შეფუთვა.

  • თუ ნივთს აღმოაჩნდება ექსპლუატაციის კვალი, კომპანია უფლებას იტოვებს არ დაიბრუნოს პროდუქტი ან შეამციროს დასაბრუნებელი თანხა ნივთის ღირებულების შემცირების პროპორციულად. 5.3. ქარხნული წუნი:

  • მომხმარებელს უფლება აქვს 14 დღის განმავლობაში შეამოწმოს/გატესტოს პროდუქტი.

  • თუ აღნიშნულ პერიოდში ნივთს აღმოაჩნდება ქარხნული წუნი ან ტექნიკური ხარვეზი, მომხმარებელმა დაუყოვნებლივ უნდა აცნობოს კომპანიას. ხარვეზის დადასტურების შემთხვევაში, კომპანია ვალდებულია სრულად აანაზღაუროს ნივთის ღირებულება ან შეცვალოს იგი ახლით. ამ შემთხვევაში ტრანსპორტირების ხარჯებს ფარავს კომპანია. 5.4. ნივთის უმიზეზოდ (კანონით მინიჭებული 14 დღიანი უფლების ფარგლებში) დაბრუნებისას, ნივთის კომპანიამდე ტრანსპორტირების (დაბრუნების) ხარჯებს ფარავს მომხმარებელი.

6. დასკვნითი დებულებები 6.1. წინამდებარე დოკუმენტი წარმოადგენს მხარეთა შორის შეთანხმებას და აქვს იურიდიული ძალა. 6.2. ნებისმიერი დავა წყდება მოლაპარაკების გზით. შეთანხმების მიუღწევლობის შემთხვევაში, დავა განიხილება საქართველოს სასამართლოს მიერ, საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.